»Glede na vse uspehe in vizijo prihodnosti SNG-ja Opera in balet Ljubljana v času njegovega vodenja se je direktor Staš Ravter z veseljem prijavil za nov mandat.«
»Varno sem ga pripeljala tudi skozi ekstremno zahtevno dveletno obdobje pandemije. Glavni razlog za prijavo pa je moja močna vizija za prihodnost, tako programska kot poslovna ...«
»Naš baletni ansambel je z izvrstnim plesom presenečal iz dneva v dan. Zato je tudi nagrada zlati hrestač, ki so nam jo za umetniško odličnost podelili na festivalu plesa in plesov v Nepiju, zaslužena in je prišla v najboljšem trenutku.«
»Baletni plesalci so najprej pustili neverjeten vtis v Granadi na največjem mednarodnem festivalu v Andaluziji, nato pa še v Murcii, v avditoriju Victorja Villegasa, kjer so poželi stoječe ovacije.«
»Pripravili smo sklop miniatur, ki jih je zdaj 11, iz različnih slogov in področij, od petja, plesa do instrumentalnih skladb. Izbor je bil v glavnem prepuščen samim izvajalcem in umetniško sta ga uredila umetniški vodiji Marko Hribernik in Peter Đorčevski.«
»Največja težava za umetniško hišo, ki upravičuje svoj obstoj s tem, da deluje navzven, da predstavlja svojo dejavnost občinstvu, je, da se ji ta možnost predstavljanja odvzame.«
»V kolektivu, ki ima redno zaposlenih 300 ljudi in še več deset honorarnih sodelavcev, je težko doseči popolno enotnost, vedno se najdejo posamezniki, ki imajo drugačno videnje in vizijo o delovanju hiše. To spoštujem. Uniformiranih umetniških kreacij tudi sam nimam ravno rad.«
»Po izobrazbi sem dramaturg in sem dolgo časa deloval kot praktični dramaturg, kot producent in v mladosti kot tehnični vodja zasebne skupine. Moj način dela je malce drugačen, predvsem zaupam svojima pomočnikoma, ker sta strokovnjaka za področje vodenja opere in baleta.«
»V teh čudnih, nepredvidljivih časih, ko si vsi želimo, da bi lahko neovirano počeli to, kar najraje delamo, torej ustvarjali tako zase kot za gledalce, nam takšni trenutki predstavljajo pot v normalnost.«
»Cilj je torej nacionalno operno in baletno gledališče obogatiti s klasičnim repertoarjem, s svežimi dodatnimi glasbenimi in plesnimi vsebinami za vse generacije in ugled gledališča uveljaviti tudi v mednarodnem prostoru.«